سایتی برای موبایل وکامپیوتر
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی کامل برای موبایل و کامپیوتر و آدرس sbdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 تک موب

DVD Next Copy ابزاری کامل برای رایت انواع دیسک های دی وی دی می باشد. به وسیله این برنامه قادر خواهید بود چندین دیسک دی وی دی را به طور همزمان رایت کنید. DVD Next Copy را می توان رقیب بسیار قدرتمندی برای نرم افزار رایت معروف Nero دانست با این تفاوت که این نرم افزار فقط قادر به رایت کردن دیسک های DVD می باشد.
DVD Next Copy از دیسک های Bluray به صورت کامل پشتیبانی می کند. همچنین شما به وسیله این برنامه قادر خواهید بود از دیسک های دی وی دی نسخه Image نیز تهیه کنید. از سایر ویژگی های این برنامه می توان به پشتیبانی از دیسک های RW، حجم کم، پشتیبانی از تمام فرمت های رایج مالتی مدیا، محیط گرافیکی و کاربرپسند، سرعت بسیار بالا در رایت دیسک ها، پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز و ... اشاره کرد.

 

          



[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:46 ] [ سعیدبالاوندی ]

 

 
گاهی اوقات اطلاعات برخی سی دی ها و دی وی دی ها به علت خش دار بودن و یا هر دلیل دیگری قابل خواندن توسط دستگاه های معمول نیست. اما نگران نباشید! برای حل این مشکل می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات خود را بازیابی کرده و مجدداَ ذخیره نمایید. همانطور که اشاره شد این نرم افزار جهت کپی اطلاعات روی انواع دیسک ، به خصوص دیسک های اسیب دیده به کار می رود.CDRoller شامل مجموعه ابزارهای قدرتمندی است که استفاده از آنها نیز بسیار آسان است و از آن برای ترمیم و بازیابی داده ها از CD/DVD استفاده می شود.CDRoller از سیستم فایل ISO 9660 پشتیبانی می کند که شامل: ملحقات مایکروسافت برای نام های طولانی می باشد که به اصطلاح ملحقات Joliet نامیده می شود. همچنین از دیسک هایی که با سیستم فایل UDF قالب بندی شده اند که شامل: ورژن های ۱٫۰۲, ۱٫۵۰, ۲٫۰, ۲٫۰۱ و نیز فرمت UDF Bridge می باشد و مجموعه وسیعی از فرمت های CD, CD-R, CD-RW و DVD همانند: CD-DA, CD-ROM, CD-WO, CD-ROM XA و Mixed-Mode CD, Stamped multisession CD, CD-MRW ("Mt. Rainier" CD-RW), DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RAM نیز پشتیبانی می کند.

 

 


 

 

 

 

[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:20 ] [ سعیدبالاوندی ]

نرم افزار DVD neXt COPY neXt Tech Edition 4.4.2.jpg

DVD neXt COPY neXt Tech Edition v4.4.2.5   یک نرم افزار قدرتمند در زمینه ی  کپی و بکاپ گرفتن از فایل های دی وی دی  طراحی شده است. این نرم افزار به شما اجازه تماشای فیلم قبل از کپی کردن را می دهد و از دیسک لایه دوگانه و تک لایه پشتیبانی می کند ، به شما اجازه کپی کامل صدای چند کاناله (دالبی دیجیتال) را می دهد ، از فیلم های دی وی دی پال و ان تی اس سی نیز پشتیبانی می کند . برنامه توانایی خواندن از یک درایو و رایت با درایو دیگر را دارد . همچنین شما می توانید فیلم ها را به آیپاد و پی اس پی تان کپی نمائید . این نرم افزار از فیلم های دی وی دی پال و ان تی اس سی و همچنین از تمامی SCSI ، IDE ، دی وی دی رایتر یو اس بی موجود در بازار پشتیبانی می کند . همچنین با سرعت ۱x - 16x برای پشتیبانی دی وی دی پلیر خانگی رایت می کند .هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت تک موبایل دریافت کنید.
 

 

 



 

[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:15 ] [ سعیدبالاوندی ]

سایت تک موب
 


نسخه Lightweight نرم افزار Nero 11 Platinum HD، آخرین نسخه نرم افزار رایت DVD وCD می‌باشد. این بسته یکی از بهترین نرم‌افزار نوشتن یا رایت کردن بروی درایوهای CD-R, CD-RW  و  DVD می‌باشد.برنامه نرو به شما اجازه ساخت دیسک‌های صوتی، دیسک‌های آماده نصب یا bootable و همچنین انواع فرمت ویدئوها برای پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی به شما می‌دهد.
برنامه Nero 11 Platinum HD به شما چه امکانی خواهد داد: BackItUp ، رایت انواع دیسک، Burning ROM، طراحی کاور، Kwik Media، Wave Editor، Sound Trax، Disc Speed

برنامه‌هایی که برای نصب Nero 11 به آن نیاز دارید:
Microsoft Visual C + + Redistributable 2005-2010
Microsoft. NET Framework 4
MSXML 4

ویژگی Nero 11 Platinum HD:
پخش انواع دیسک و فرمت، حتی Blu - ray
هماهنک و مبادله از طریق Wi - Fi و USB
قابلیت Nero Kwik Mobile برای به اشتراک گذاری فایل‌ها بین کامپیوتر و تلفن همراه
تبدیل و فشرده سازی فیلم‌های DVD
تهیه نسخه پشتیبان بوسیله Nero LIVEBackup تنها با یک کلیک
ویرایش ویدئو در حالت ساده و پیشرفته
بهبود فناوری رایت برروی دیسک برای افزایش طول عمر دیسک

ویژگی نسخه Repack و حداقل سیستم مورد نیاز را در ادامه مطلب مطالعه نمایید.
 
 

 

 

ویژگی نسخه Repack:
نصب کامل نرم افزار
انتخاب زبان صرف نظر از زبان پیشفرض سیستم
حذف تمام صفحات شروع
حذف تمام خدمات آنلاین بجز Kwik Media
کرک خودکار

ویژگی نسخه جدید:
کلیه برنامه به آخرین نسخه ارتقا پیدا کردند
اضافه شدن Burning ROM, Express  و  Kwik Media
اضافه شدن یک تدوینگر کامل به برنامه
اضافه شدن جعبه ابزار نرو

اگر شما نسخه دیگری از برنامه را بر روی سیستم خود دارید توصیه میکنیم که به طور کامل برنامه قبلی حذف و سپس اقدام به نصب این نسخه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز:
ویندوز XP SP3، Vista SP1 یا Seven
2  گیگاهرتز پردازند و 512 مگابایت رم (1 گیگ رم برای ویندوز ویستا و سون)
5 گیگابایت فضای آزاد برروی هارد
128 مگابایت گرافیک و نصب حداقل DirectX 9
دی وی دی رایتر
داشتن Windows Media ® Player

 

 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:14 ] [ سعیدبالاوندی ]

takmob
 



Easy DVD Creator نام نرم افزاری ساده و در عین حال قدرتمند می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا از انواع فایل های ویدئویی خود، فایل هایی قابل پخش داخل دی وی دی پلیر ها بسازید. همان گونه که گفته شد این برنامه بسیار ساده می باشد اما می توان آن را نرم افزاری بی نظیر دانست. تنها کافی است تا با وارد کردن فایل های مورد نظر و کلیک بر روی Start منتظر بیرون آمدن DVD از دی وی دی رایتر خود باشید و از تماشای آن بر روی DVD Player لذت ببرید.
 

 

                 
 



[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ 13:11 ] [ سعیدبالاوندی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم استفاده ی مفید کرده باشید.
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

رایت انواع دی وی دی با DVD neXt COPY neXt Tech Edition 4.4.9.1